Doprava zboží
Pro přepravu a dodání zboží je využívána přepravní společnost DPD. Pohyb vaší zásilky je možné sledovat na stránkách přepravce - zde. (https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ)
Číslo zásilky vám bude odesláno vždy s oznámením o jejím odeslání. Při převzetí zboží prosím důkladně zkontrolujte, zda zboží nevykazuje zjevné vady či poškození. Případné nedostatky je nutné neprodleně oznámit do 3 dnů prodávajícímu. Vykazuje-li zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je zboží předáno od spediční firmy v porušeném transportním obalu, je kupující oprávněn zboží nepřevzít. V takovýchto případech zůstává zachován nárok kupujícího na poskytnutí řádného plnění nebo na vrácení kupní ceny dle volby kupujícího. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.